Brev:
Tørret frugt?
18. februar 2008
Alder:
9 mdr.
Tørret frugt?
Hej
Lige et ernæringsmæssigt spørgsmål - må vores søn på 9 mdr. få rosiner/tørret abrikoser/dadler/svesker osv.? Og i så fald - hvor meget om ugen? Skal det være usvovlede abrikoser?
Han er helt vild med abrikoserne og sveskerne - og resten er ok.
Hilsen Gitte